Potrebujete vrátiť alebo vymeniť zle objednaný tovar?  Nižšie sme pro Vás pripravili postup s ktorým ľahko to zvládnete.

KAM VRÁTIŤ TOVAR?

Adresu kam vrátiť tovar nájdete aj na priloženej faktúreAdresa pre vrátenie alebo výmenu tovaru:

Bc. Zuzana Fuňáková
Oščadnica 2052
023 01 Oščadnica

PRAVIDLÁ A POSTUP

Podrobne popísané podmienky a povinnosti nájdete v časti – Všeobecné obchodné podmienky, bod VIII. – čítať TU

– tovar môžete vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od doručenia

• UPOZORNENIE -V prípade, ak bol tovar na Vašu žiadosť upravený, pozmenený alebo inak prispôsobený Vašim požiadavkám, tovar sa pre Vás stáva originálom a ide o zákazkovú výrobu. Na takúto objednávku sa nevzťahuje zákonná lehota 14 dní pre vrátenie tovaru (ak sa jedná o vadu tovaru, vtedy riešime reklamáciu aj pri zákazke na mieru).

– tovar nesmie byť poškodený alebo javiť známky používania

– precízne zabaľte tovar pred odoslaním, aby sa pri preprave neznehodnotil

– k tovaru priložte kópiu dokladu (faktúry)

– vyplnte príslušné tlačivo/žiadosť (na stiahnutie nižšie) a priložte ho k tovaru

– tovar neposielajte na dobierku.

– v prípade odstúpenia od zmluvy budú peniaze po prevzatí nepoškodeného tovaru vrátené na bankový účet uvedený v žiadosti

– v prípade výmeny tovaru bude po prevzatí nepoškodeného tovaru nový tovar odoslaný do 2 prac. dní späť na Vašu adresu

– náklady spojené s doručením vráteného tovaru alebo tovaru na výmenu hradíte vy

– v prípade tovaru na výmenu, náklady na odoslanie vymeneného nového tovaru hradíme my

 

Dokumenty na stiahnutie